.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت افزایش قیمت خودرو
عضو هيات مديره انجمن قطعه‌سازان ايران از قول مساعد خودروسازان براي كاهش سريع مطالبات قطعه‌سازان به سه ماه خبر داده و خاطرنشان كرد: با تحقق اين امر شاهد كاهش قيمت‌هاي كاذب خودرو در بازار خواهيم بود.

به گزارش شمال نیوز، فرهاد به‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: بحران نقدينگي خودروسازان در چند ماه گذشته موجب افزايش مطالبات قطعه‌سازان شده و كاهش توليد قطعه و در نهايت خودرو را به دنبال داشته است.

وي با بيان اينكه با كاهش عرضه خودرو، دلالان و واسطه‌ها پررنگ‌تر از گذشته دست به كار شده و قيمت‌هاي غير واقعي و كاذبي را در بازار ايجاد كرده‌اند، خاطرنشان كرد: در اين شرايط چندي پيش جلسه مشترك اعضاي هيات مديره انجمن قطعه‌سازان و مديرعامل ايران خودرو برگزار شده و مقرر شد با پرداخت سريع، حجم مطالبات قطعه‌سازان به سه ماه كاهش يابد.

عضو هيات مديره انجمن قطعه‌سازان ايران ادامه داد: همچنين طبق توافقات صورت گرفته با مديرعامل ايران خودرو مقرر شد كه با توجه به رشد و نوسان نرخ ارز، قيمت قطعات تحويلي به خودروساز هر دو ماه يكبار بازنگري و رشد هزينه‌هاي توليد در آن ديده شود.

وي افزود: در اين شرايط در صورت تسريع در روند پرداخت مطالبات قطعه‌سازان توسط دو خودروساز بزرگ كشور، شرايط نقدينگي جامعه قطعه‌سازي به حالت عادي بازگشته و كاهش حدود 50 درصدي توليد قطعه و خودرو جبران خواهد شد.

به‌نيا تصريح كرد: با افزايش توليد قطعات، توليد انواع خودرو نيز افزايش يافته و با رشد عرضه قيمت‌هاي كاذب فعلي خودروها در بازار كاهش خواهد يافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : علت , افزایش , قیمت , خودرو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.